Full parroquial

LES PARAULES DEL RECTOR

– – Aquí aniria el text de les paraules del rector —

AVISOS

·         Es convoca a tothom a la Trobada de Reflexió i Pregària que tindrà lloc a l’ esplanada del davant de l’ Olivera de la Pau de l’ Avinguda del Corregiment, al costa del Parc Central. Serà diumenge diumenge 23, a 2/4 de 12 del migdia, i hi participaran  grups de diferents confessions religioses de la ciutat. L’ acte té ja una tradició a casa nostra, a mitjans de gener. L’ acte serà a l’ aire lliure, respectant les normes sanitàries contra el covid.
·         Dir també que aquest diumenge 23, a les 7 de la tarda i a l’ ermita de Sant Simó hi ha la Pregària de Taizé corresponent al mes de gener. Com sabeu aquestes pregàries es fan de manera itinerària, una vegada al mes. És lògicament oberta a tothom.
·         Anoteu també a la vostra agenda que el dilluns de l’ altra setmana, el dia  31, a 2/4 de 8 del vespre i al Casal Parroquial, tindrem una xerrada-col.loqui amb Mossèn Andreu Oller, Vicari Episcopal de la nostra zona. Ens parlarà del Sínode de Bisbes que es prepara i de la manera de participar-hi tots nosaltres. Aquest seria el tema fort de treball de la Parròquia, durant aquest segon trimestre.
·         Ja sabeu que, a partir d’ ara,  és ja operativa la pàgina web de la parròquia de Sant Josep. Es tracta simplement de cercar “ parroquiasantjosep.org “. Allà hi podeu trobar la informació de la vida de la nostra comunitat parroquial.  És previst que aquesta pàgina web supleixi d’ alguna manera l’ edició del tradicional Full Dominical que es va haver d’ interrompre per causa de la pandèmia.