VIDA CREIXENT

Seguint amb la tònica de «refer», s’està intentant tornar a posar en marxa el grup de «VIDA CREIXENT».

Aquest grup està dintre d’un moviment interdiocesà dirigit i compost per gent gran, amb l’objectiu d’analitzar la vida i els seus problemes des d’una perspectiva actualitzada de l’Evangeli. Es fa crítica positiva del nostre mon, cercant vies de diàleg.

Seguim un temari comú en els diferents grups. Fem una reunió mensual, que en principi serà els primers dilluns de cada mes de 5 a 6 de la tarda, al Casal parroquial (al davant de l’església).

Es va fer una primera reunió el passat dilluns dia 7 de febrer, i la propera serà el dilluns 7 de març, de 5 a 6 de la tarda al Casal parroquial.

Esteu convidats tots i totes que pugueu estar interessats a formar-ne part.

Seguirem les diferents mesures de prevenció per evitar contagi del covid (mascareta, distància, etc)

Moltes gràcies.

Lídia Marbá Más